Wednesday, 12 October 2011

Inspirasi

Ke hulu ke hilir mencari inspirasi.
mengasah kembali otak dengan perkara
yang mencabar .ingin melakukan 
bermacam-macam perkara. tetapi masih tak
berkesempatan. mungkin aku perlu meluangkan
sedikit masa untuk bercuti ke mana-mana mencari
inspirasi. memujuk otak aku yang terlalu banyak berfikir
dan bekerja sejak kebelakangan ini. takut-takut dia meragam aku
pula akan hadapi masalah yang besar. korang bayangkan
tanjung rambutan la jawabnya.Tak ada la sampai tahap otak nak 
meragam.Beberapa bulan yang lalu adalah masa yang paling sukar 
sekali. Masa yang paling sibuk didunia. 
sibuk dari segi fizikal mental dan emosi. tetapi dalam kesukaran
rupa-rupanya terselit kesenangan.hebatkan perancangan Ilahi?

5 comments:

emy|farid said...

nak melancong ke mana? nak ikut. hehe

----- ----- said...

comel kiwi...kesian dia...

Hermin said...

emy|farid : Jom pergi Aussie!!

----- ----- : tapi tak faham nak smpaikan apa sebenarnya kiwi tu...

apple damein said...

kt Aussie nk pg mana??

Hermin said...

bnyk jer tmpt menarik dkt sna....:)