Friday, 14 October 2011

The Descent.

OXYGEN PLEASE!!!!!

Benci aku tengok cerita macam ni. Tapi aku suka
tengok. Cerita yang sangat-sangat menyesakkan nafas. Aku rasa
yang ada penyakit lelah tak payah la tengok. 
Dari 5 bintang aku bagi 4 1/2 bintang sebab ending 
dia selalu buat orang rasa tak puas hati. maksudnya akan
ada sambungan la tu. Okay aku tak sabar nak tunggu
The Descent 3. Terbaik!! tapi aku benci........!!
Rasa seram dan fobia untuk masuk ke gua..pengaruh teruk
betul cerita tu.

p.s. I need Oxygen!!!!!!!!!!!

4 comments:

Terbang Bersamaku said...

sy pulak tak suka kalu tgok movie yg seram2..baik tgok cerita kelakar..huhu..

Hermin said...

saya suka tengok..tapi takut...huhu

Fatin Nadia said...

movie latest eyh.. haaa.. nak tengokkk.. hehe.. thrill x??

Hermin said...

sgt thrill...xla latest sgt....tp movie tahun nie juga la...kena tengok The descent 1 dulu baru faham yg ke-2...tengok la best!!!