Tuesday, 20 September 2011

Hebat penunggang motosikal sekarang.

Bukan setakat hebat tetapi sangat berani.
bawa laju tu perkara biasa la. selit-meneyelit lagi
la biasa. langgar lampu isyarat. *argh leceh la nak tunggu
aku nak cepat ni lantak la. surat saman sampai rumah,
"bukan aku yang nak keluarkan duit bapak aku
yang tolong bayarkan*. fuuyoo pemuda
zaman sekarang. yang aku terkejutnya
sekarang bawa motosikal sambil menaip mesej
di handphone. hebat lah! lepas tu bila
motosikal melelong-lelong mula nak
nak tuju dekat orang lain..."RELAX la brother and sister.
sebab aku hebat la aku bawa motosikal sambil
taip mesej...kalau boleh berblogging ke berfacebooking ke
berapa-apa je la aku hairan apa..lantak la! aku yang tunggang tahu ar
aku" HAHAHA kau tahu tak satu perkataan je untuk kau.
HEBAT!  
hebat kepala otak kau kalau kau tak ganggu orang lain
tak apa. masalahnya kau ganggu penunggang lain.
bila kau hilang kawalan kau langgar pemandu lain.
motosikal kau yang kecil tu tak ada la nak bagi sebarang
kesan sangat pun dekat orang lain. tapi orang lain yang
nak mengelak dari kau tu la yang jadi lagi teruk. kalau
orang tu dah degil memang degil la. bagi nasihat sampai
berdarah telinga pun tak ada kesannya. 
yang sakit hati, kita juga. jadi apa jalan penyelesaiannya?
ketuk je dengan kayu...hehehe gurau je nanti aku
pula yang kena ketuk. kau tahu tak? benda mudah buat 
bagi susah. senang je kau berhenti motor buruk tu tepi jalan
ha kau taip la sampai pecah handphone pun tak ada siapa
pun nak hairan. lepas pecah handphone kau baru tunggang
balik motosikal buruk tu. ha kan baru selamat
perjalanan kau. mudah kan?

No comments: