Tuesday 26 April 2016

S.A

Aku rasa harini macam nak tulis benda merapu sikit. Dari zaman sekolah rendah lagi, memang aku suka dengar lagu tambah-tambah masa tu Mariah Carey dengan Celine Dion memang tengah popular, rasanya setiap keluaran album diaorang memang ada dalam koleksi. Terpengaruh dengan kakak sulung, sekali dengan aku jadi peminat. Sebenarnya aku bukan nak cerita aku suka dengar lagu daripada M.C ke C.D apa, cuma aku nak cerita yang aku memang suka dengar lagu. Aku jarang sikit nak minat mana-mana penyanyi secara khususnya, kalau terdengar ada lagu-lagu yang best aku layan jer.
Haaa sambung cerita lagi, masa sekolah menengah pula aku suka dengar lagu Mandarin, siap beli cd JJ.Lin lagi. Lepas tu kalau lepas study aku dengan adik suka layan radio dengar lagu Mandarin, kalau orang lain dengar congcang2x apadia kan, tapi aku rasa lagu diaorang ada yang best haha.

Aku buat post ni sebenarnya cuma nak beritahu yang S.A akan lancar album Mandarin dia 30 April ni dekat Beijing. HAHA. Sekarang, aku memang dengar lagu-lagu Mandarin S.A jer. Tu saja lah entry yang tak berapa nak menarik ni.

No comments: