Sunday, 1 November 2015

When I was a kid...


Baca buku ni buat aku teringat zaman kanak-kanak dulu
jugak. lah lupa nak ambil gambar dalam buku tu macam mana..
menarik sangat ala-ala komik siap ada lukis-lukis lagi...
upload gambar ke sini guna handphone...menulis guna laptop
pulak haha lain kali kalau rajin aku update gambar dalam buku ni.
sayangnya buku ke-2 aku tak sempat nak beli lagi
sebab masa beli ada yang dua ni saja. lain kali lah pergi beli.
Kata penulis buku ni bila dia cerita semula kisah kanak-kanak dia
sekurang-kurangnya ianya memori yang tak akan hilang.
lebih kurang macam tu lah. Setiap penulisan dia memang 
buat aku terbayang-bayang zaman kanak-kanak aku juga laaaa...
sebab benda yang dia cerita aku pun pernah lalui jugak. 
Ini yang membuatkan aku nak menulis kisah aku sendiri versi 
aku sendiri sekurang-kurangnya bak kata penulis ianya
memori yang tak akan hilang...ah!! rindu!!!

No comments: