Sunday, 12 October 2014

Insomnia

Sejak dua menjak ni insomnia aku semakin teruk
pula. Dah jadi macam kelawar agaknya, siang
mengantuk tak payah cakap la. Orang cakap nak
hilangkan insomnia minum green tea. aku minum
pun sama jugak, dah nak dekat subuh baru mengantuk.
sistem tidur dah terbalik. salah satu sebab aku
tak suka tidur lewat nanti aku akan migrain. sekarang nak
kembalikan sistem tidur yang normal dah rasa susah
sangat. macam mana nak bagi mengantuk awal eh?

baca buku kot baru mengantuk, hah kalau yang tu orang
tak payah sorong bantal, kita pergi cari sendiri haha.


Insomnia :p

No comments: