Friday 8 August 2014

FYP

Tak sangka mencabar juga fyp rupanya.
kena pula bos yang 'demand' lepas tu garang
kalau sepuluh kali pergi jumpa tunjuk projek
sepuluh kali dia tak terima. ehemm aku la tu.
sebenarnya dia nak uji saja tu. tak la sampai sepuluh
kali pun hiperbola sikit ada la dalam lima kali.
Kalau orang lain aku rasa menangis siap mohon surat
berhenti. tapi aku dah cakap siap-siap asal dia mahu terima
aku dan beri tunjuk ajar, merangkak pun aku sanggup
asalkan aku sampai juga ke puncak. kalau tak stress tu tipu
la. belajar, bekerja stress tu perkara biasa. nasib dah memang
terbiasa dengan lecturer yang garang dan suka menguji boleh
la juga nak 'handle' 'ujian' ni. hih. Garang-garang pun tapi siapa yang
memang projek under dia memang dapat excellent.
tapi nak dapat 'excellent' tu mana boleh dia nak bagi
senang-senang, macam nak pergi meminang anak orang
tak kan senang-senang orang nak bagi kot. kena jawab 
soalan dulu dari a sampai z (perumpamaan saja tak ada kena-mengena).
ich hoffe morgen wird sein ein besserer tag...fighting!!!(betul la kot)
belajar dekat kawan la ni, dia suka sangat bahasa german
sampai aku pun terikut.

No comments: