Tuesday, 15 July 2014

Emergency Couple...

Baru jer habis tengok...best jugak...

cerita tak ada la meleret sangat...

kakak cik temah yang tak minat cerita pun dia suka tengok..

ini cik temah terpengaruh dengan dia la...

yang cik temah tengok daripada cerita ni

yang positifnya: tak mudah berputus asa, walaupun kena marah

diaorang teruskan juga bekerja, berani dan tegas, banyak lagi...

cuba tengok ketua diaorang macam mana...habis jer kerja mesti akan

ada perkataan "good job"...itu perkara positif yang aku tengok dalam cerita ni...



No comments: