Sunday, 4 August 2013

oh mak...

berapa lama aku tak balik rumah

bila balik...mak aii disaster giler rumah..

sebabnya kakak ke-2 sibuk uruskan perkahwinan dia raya

ke-3 ni...banyak barang bersepah-sepah...

orang yang nak kena menyimpan tu? sape lagi?

aku la...:p

kesian pulak tengok mak dengan kakak dua orang la yang uruskan

orang lain semua tak ada dekat rumah....

semua baru balik minggu nie....

tunggu sorang kakak masih di perantauan....

sorang lagi baru jer sampai semalam...

okay lah nak pergi memeningkan kepala lagi

nak simpan macam mana??... @.@

p/s: Tahniah Allyfah Leh dgn En.Adi....hiks!


gambo bakal abg ipar xde pulak...nanti update lain..:p
WELCOME TO LEH'S FAMILY :D

2 comments:

Sya_Merpati Putih 88 said...

Semoga majlis kakak kamu itu akan berjalan dengan lancar... :)

selamt hari raya buat kamu & keluarga.. :)

N-S said...

terima kasih...
selamat hari raya juga :D