Tuesday, 15 January 2013

O_o

Rasa macam nak pergi tenangkan fikiran dekat mana-mana la...
dua tiga minggu ni sibuk sangat sampai tak sempat tidur...
dapat tidur 2 jam tu nikmat teramat dah....
sampai satu tahap kawan tak berani nak tegur...
"woi apasal muka kau kelat sangat sampai aku takut nak tegur tadi?"
haha muka zombie...letih baq hang...aku tak nampak orang lain dah...
kalau tengah jalan aku boleh baring tidur sekejap pun bahagia sampai
tak boleh nak berkata-kata...

2 comments:

emy|farid said...

bz kerana apa? berehat ye....... :)

Hermin said...

haha...biasa la student...:D