Friday, 9 November 2012

Tak kan pernah berhenti :p

Masa zaman persekolahan orang tak habis-habis
cakap tentang straight A....dah masuk universiti
orang tak habis-habis cakap pasal dekan pulak..
aiii bosan la....:p
banyak mana yang dapat tu menunjukkan setakat mana
usaha orang tersebut....dah usaha tawakal pada Allah
mesti dapat....kalau usaha tapi tak dapat jugak
bukannya maksud orang tu lemah.....mungkin
ada sesuatu yang lebih baik tengah menunggu untuk dia
masa depan pulak...
tapi kalau dah tak berusaha tu angkat tangan tujuk jari dekat diri sendiri :p
pokoknya angkat tangan ucap alhamdulillah...
senangkan kalau nak jadi orang yang bersyukur??
>___< (hurm emo pulak)

2 comments:

Al Kisah said...

tak semestinya kalau dapat cermelang di sekolah akan hebat di tempat kerja.

alkisah tgk ramai je kawan kawan yang agak lemah tapi bila sekarang. kerjaya diorang hebat hebat..

so, apa yang penting.. buatlah benda yang korang minat..

Hermin said...

yeah betul!!! :)