Wednesday, 5 October 2011

Wordless Wednesday-Help Me!


p.s. Rabu tanpa kata-kata macam mana boleh
tercipta? Siapa pencetusnya? Apa maksud disebalik
rabu tanpa kata ni? kenapa tak buat Ahad ke Isnin ke 
atau hari yang lain-lain? Sesiapa ada idea ke tentang ni?
Tiba-tiba aku terfikir pasal benda ni.

3 comments:

AcidFlynN Wraith said...

Tujuan worldless wednesday ni salah satu term yang blogger guna untuk satu posting pada tiap2 hari rabu diamana entry yang selalu kita taip, akan diganti dengan gamba. pernah dengar A picture is worth a thousand words? gitu la tujuannya. tak perlu taip panjang2 pon, dengan tengok gamba, org tahu benda pe yang kita nak bagitahu yang penting gamba tu bleh buat org paham ler dan kena letak tajuk Wordless Wednesday tanpa ada penerangan pada gamba tu. Benda ni dimulakan dari blogger2 luar negeri sana, tapi kat sini masih baru lagi ler

Hakunamatata said...

ooooohhh i see =)

h a i z am said...

cute illustration. Run Girl! ;P