Tuesday, 11 October 2011

Bobob-Pergi Tak Kembali.

Sekarang aku faham mengapa dan kenapa
orang yang mempunyai haiwan perliharaan
akan menangis apabila mereka kehilangan haiwan
mereka. Tapi aku tak ada la sampai tahap menangis.
Masa aku dengar orang lain bercerita diaorang
menangis sebab kehilangan haiwan perliharaan
rasa macam lawak tak kan sebab tu je nak menangis?
Aku memang tak boleh nak mengerti tapi sekarang
aku sudah mengerti rasa yang teramatlah sedih.=(
Masa akan datang aku tak nak bela haiwan lagi..
Pasal haiwan pun nak sedih entah apa-apa.
mesti ada yang rasa menyampah kan..kan?

p.s.I think I should stop being such a sentimental about everything..;p

2 comments:

Hafizuddin Jasmi said...

biasa la tuh . . kita manusiakan :)

Hermin said...

:)