Thursday 29 September 2011

Segment just google it-Azurin Ramli

 Secara julung kalinya aku dengan hati yang terbuka telah
membuat keputusan untuk join contest yang telah
diadakan oleh rakan blogger kita iaitu Cik Ajuryn.
Selama bertahun-tahun aku berblogging inilah kali pertama aku join
contest yang diadakan di dalam dunia blogging ini.Cool kan?
Aku tak mahu melalut panjang-panjang cukup dengan gambar sahaja
dapat menghuraikan maksud yang hendak disampaikan :DDDD
Jadi dengan bantuan uncle aku..uncle google
aku ingin menjawab setiap soalan yang diajukan didalam contest ini.
Thank you Uncle!! Love You!! ♥♥♥

1. Nickname
2. Age
3. Hobbies

4. I want to be...
5. I love to eat...

6. I wish I can...
go to this amazing place.



World paradise :)

Bagi yang berminat untuk join sekali anda seharusnya mengetahui 
syarat-syaratnya terdahulu.wokeh syaratnya seperti berikut!
!
!
!
V
zassss!!!

SYARAT ?
2. copy banner atas tue,link kan sekali kat entry nie
3. buat entry dengan tajuk SEGMENT JUST GOOGLE IT- AZURIN RAMLI
4.masuk kan SYARAT sekali dalam entry korang tue
5.hantar link entry korang kat komen box aku kat entry nie

 Tunggu apa lagi JOIN la!!!!

p.s.Gambar juga boleh berkata-kata sumpah aku tak tipu Q('o'Q)
dalam cerita dongeng kan ada gambar boleh bercakap :p

10 comments:

ReanSaleh said...

mueheheee :D teringat kartun lidi pulak bila tengok kata mcm dongeng..

N-S said...

:pppp

mia kaftiya said...

i want to be.. apa tu?? jd beruang ke jd penangkap beruang?. hehe..

http://miacuteker.blogspot.com/2011/09/segment-just-google-it-azurin-ramli.html

N-S said...

hihi jadi dua2 pun boleh....

teha said...

sushi.. nyum2 :)

Azurin Ramli said...

hakuna matata ?? perghh.gila unik nama tue.hehe.aah,betol kata mia nak jd beruang ke jd penangkap beruang?. wakaka :P


nnti update pasal perkembangan segment nie k.
btw,thanks join :D

N-S said...

haha...jd beruang la cool sikit..
orite tq :D

NADIA RAJAMI said...

nk mkn aiskrim..tp sakit tekak.. huhu

N-S said...

nanti dah lega makan la puas2

Khai_Sol said...

dr segmen yg sama=)